Data publikacji w serwisie: 11 marca 2025 r.
Warsztaty Dydaktyczne UAM 2024/2025
Szanowni Państwo,
rozpoczynamy ósmą edycję Warsztatów Dydaktycznych UAM, odbywających się w tym roku pod hasłem “Aktywizujące narzędzia i techniki w dydaktyce”.
Tegoroczna edycja stanowi kontynuację idei przewodniej projektu opierającej się na stworzeniu platformy służącej wymianie umiejętności, doświadczeń i dobrych praktyk przez pracowników dydaktycznych UAM. To jednocześnie doskonała okazja do integracji całej społeczności akademickiej, zwłaszcza przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych.
Dobór tematyki szkoleń jest odpowiedzią na konkretne potrzeby uczestników, a warsztaty prowadzone przez pracowników dla pracowników będą obejmować zagadnienia m.in. w następujących obszarach wsparcia dydaktyki:
- realizacja materiałów wideo w dydaktyce
- nagranie i obróbka mowy
- doskonalenie prezentacji multimedialnych
- autoprezentacja
- storytelling w podcastach
- przygotowywanie infografik
- prowadzenie projektów grupowych
- emisja głosu
- lightboard
- ochrona własności intelektualnej
Wszystkie kursy odbywać się będą w poniedziałki lub środy w blokach czasowych: 17:00-18:30, 16.30–19:30 lub 17:00–20.00. Część z nich zaplanowana została w formie spotkań zdalnych na platformie MS Teams, natomiast część będzie miała miejsce w siedzibie uczelni.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z harmonogramem warsztatów – znajdują się w nim linki do zapisów, które rozpoczną się 11 marca o godz. 21:00. Wszelkie aktualizacje dotyczące kursów będą sukcesywnie pojawiać się na stronie jakosc.amu.edu.pl. Osoby zainteresowane otrzymywaniem tych informacji drogą mailową zachęcamy do wpisania się na listę mailingową.
Udział w kursach jest nieodpłatny. Liczba miejsc na poszczególne kursy jest ograniczona – o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Po zawiązaniu się grupy wszystkie osoby, które zapisały się na kurs, zostaną o tym powiadomione.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy (jakosc[at]amu.edu.pl) lub telefoniczny (+48 61 829 24 34).
Zachęcamy Państwa do udziału w projekcie!